Hvordan bliver jeg medlem?
Du bliver medlem ved at tilmelde dig her. Hvis tilmeldingsformularen ikke er synlig på siden, kan du også klikke her. Medlemskabet er helt gratis, og du kan til enhver tid opsige dit medlemskab.
Hvordan får jeg mit brugernavn og adgangskode?
Dit brugernavn er den e-mailadresse, du indtastede, da du tilmeldte dig, og din adgangskode er i velkomst-e-mailen, der sendes til din e-mail-adresse, kort efter du har tilmeldt dig panelet. Hvis du har glemt eller ikke kan finde din adgangskode, kan du anmode om en ny ved at gå til login-siden og trykke på “Glemt din adgangskode?” som er synlig under login-boksen.
Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger?
Du kan ændre dine personlige oplysninger ved at logge ind på din panelkonto. Når du er logget ind, kan du opdatere dine oplysninger ved at besvare de profilspørgsmål, der er synlige på din medlemsside, for at modtage undersøgelser, der passer til dig og dine interesser. Du kan også indstille, hvor ofte du vil modtage undersøgelser, se din aktuelle saldo og ændre den type kompensation, du vil veksle dine point til.
Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Hvis du vil ændre din adgangskode, skal du logge ind på din panelkonto. Når du er logget ind, skal du klikke på “opdater din profil” og derefter på “skift adgangskode” for at vælge en ny adgangskode.
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mine loginoplysninger?
Gå til login-siden og tryk på “Glemt din adgangskode?” som er synlig under login-boksen. Følg instruktionerne der, og du vil modtage login-oplysningerne (både brugernavn og adgangskode) sendt til den e-mailadresse, du har angivet under din registrering. Bemærk venligst, at afsenderen af e-mailen med loginoplysningerne er support@thefashionpanel.com.
Hvad sker der med mine personlige data, når jeg registrerer mig?
Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med GDPR og videregives ikke til nogen ekstern part. Læs mere i vores brugeraftale.
Det ser ud til, at jeg er blevet fjernet fra panelet, hvorfor?
Den mest almindelige årsag til, at du bliver fjernet fra panelet, er, at du ikke svarer på de undersøgelser, du er inviteret til. Hvis du ikke har besvaret en undersøgelse i et år, risikerer du at blive fjernet. Ønsker du at blive medlem igen, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på support@thefashionpanel.com
En anden grund til, at nogen risikerer at blive fjernet, er, hvis han gentagne gange mishandler sit spørgeskema ved fx ikke at svare seriøst på spørgeskemaerne, ikke læse spørgsmålene og som følge heraf svare inkonsekvent eller på anden måde forsøge at snyde med sine spørgeskemasvar.
Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?
Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab og forlade panelet ved at logge ind på din panelkonto og klikke på “opdater din profil” og derefter på “afslut konto”.
Hvor meget tjener jeg på en undersøgelse?
Du bliver altid kompenseret for at besvare en undersøgelse, forudsat at du er kvalificeret til at deltage i den. Hvor mange kroner du tjener på en undersøgelse fremgår af invitationsmailen, der sendes til din e-mailadresse, og din optjente kompensation akkumuleres som point på din panelkonto. Kompensationen varierer for hver undersøgelse og er baseret på, hvor lang tid det tager at besvare den. Du modtager nogenlunde det samme beløb i kompensation som det angivne antal minutter, det tager at gennemføre hele undersøgelsen.
Hvilken form for kompensation kan jeg få for at besvare undersøgelser?
PayPal, CDON, The Foot locker
Hvordan indløser jeg mine point til den kompensation, jeg ønsker?
Du kan vælge mellem de forskellige kompensationsmuligheder, når du er logget ind på din panelkonto. Du skal samle 30 point eller mere for at kunne foretage en udbetaling. Log ind på din panelkonto og gå til “din profil” og derefter til “din saldo”. Der ser du, hvilken kompensationsmulighed du har valgt, og vil du veksle dine point til kompensationen, gør du det her. Du kan til enhver tid skifte mellem de forskellige kompensationsmuligheder, det koster ingenting, og du beholder altid din eksisterende saldo.
Får jeg point for en undersøgelse, jeg ikke har gennemført?
Du modtager ikke kompensation for en undersøgelse, du frivilligt annullerer, da vi desværre ikke kan bruge de ufuldstændige svar, vi modtager. Oplysninger om, hvor mange kroner du får til en undersøgelse, står altid i invitationsmailen. I nogle undersøgelser henvender man sig til en bestemt målgruppe, og i starten af undersøgelsen skal man svare på nogle såkaldte udvælgelsesspørgsmål (“screeningsspørgsmål” på engelsk). Hører du ikke til den efterspurgte målgruppe, afsluttes undersøgelsen, og du får så ingen kompensation for netop den undersøgelse.
Hvorfor fik jeg ikke point for undersøgelsen?
Undersøgelserne foretages i eksterne systemer, og nogle gange kan der komme en fejlmeddelelse, eller linket kan være brudt, så du ikke kommer til sidste side i undersøgelsen. Tildeling af point kan ved sådanne lejligheder tage lidt længere tid, da pointene først tildeles, når svar fra alle deltagere er indsamlet. I nogle undersøgelser henvender man sig til en bestemt målgruppe, og i starten af undersøgelsen skal man svare på nogle såkaldte udvælgelsesspørgsmål (“screeningsspørgsmål” på engelsk). Hører du ikke til den efterspurgte målgruppe, afsluttes undersøgelsen, og du får så ingen kompensation for netop den undersøgelse.
Hvordan deltager jeg i undersøgelserne?
Invitationer til at deltage i undersøgelser sendes til din e-mailadresse. Invitationsmailen indeholder et weblink, der fører dig direkte til undersøgelsen, som åbnes i et separat vindue. Der står altid, hvor lang tid undersøgelsen tager at besvare, og hvor mange kroner du tjener efter du har gennemført den i invitationsmailen. Du bestemmer selv, om og hvornår du vil besvare undersøgelsen.
Hvor ofte kan jeg deltage i undersøgelser?
Du vælger, hvor ofte du vil inviteres til at deltage i undersøgelser, ved at logge ind på din panelkonto. Når du er logget ind, skal du klikke på “opdater profil” og derefter vælge det maksimale antal undersøgelser, der kan sendes til dig om måneden under “optimal undersøgelsesfrekvens”. Hvis du ikke træffer et aktivt valg, vil du modtage cirka en til tre invitationer om måneden, afhængig af hvor mange aktive undersøgelser, der er i systemet.
Hvor lang er en undersøgelse?
Længden af undersøgelserne varierer fra gang til gang, men er normalt mellem 2 og 15 minutter lange. I invitationsmailen står der altid, hvor lang tid det vil tage at gennemføre undersøgelsen, og hvor meget du vil modtage i kompensation, hvis du gennemfører den.
Hvorfor forlader jeg nogle gange undersøgelsen efter et par spørgsmål?
Nogle gange er undersøgelserne rettet mod en bestemt gruppe mennesker, for eksempel folk, der bor i villaer. Derfor begynder eksamenerne med en række spørgsmål, såkaldte udvælgelsesspørgsmål (“screening” på engelsk), for at se om du passer ind i den ønskede profil. Hører du ikke til den målgruppe, der efterspørges, afsluttes undersøgelsen, og du vil så ikke modtage nogen kompensation for netop den undersøgelse. Nogle gange bliver du sendt direkte til næste ledige eksamen. Du kan gøre din profil mere specifik ved at besvare profilspørgsmålene på din panelkonto og dermed øge chancen for at modtage invitationer til undersøgelser, der passer til din profil og dine interesser. Det kan også være tilfældet, at undersøgelsen slutter tidligt, selvom du faktisk passer ind i undersøgelsens målgruppe, og det skyldes som regel, at vi allerede i undersøgelsen har formået at få det antal svar, der skal til netop din målgruppe. . Du ender så på en sidste side med “kvote fuld” i linknavnet og du får besked om dette i starten af undersøgelsen eller efter at du har besvaret udvælgelsesspørgsmålene. Også her bliver du nogle gange sendt direkte til næste ledige eksamen.
Når jeg klikker på weblinket i invitationen, står der, at undersøgelsen er lukket eller afsluttet, hvad betyder det?
Det er ikke alle, der er inviteret til en undersøgelse, der vil deltage i den, og derfor sendes der normalt invitationer ud til flere personer, end det antal besvarelser, en undersøgelse kræver. Nogle gange svarer der dog flere på undersøgelsen end forventet. Da undersøgelsen slutter, når der er indsamlet nok svar, kan andre panelmedlemmer ikke længere deltage i den pågældende undersøgelse. For at deltage i så mange undersøgelser som muligt, anbefaler vi, at du besvarer undersøgelsen hurtigst muligt.
Hvad gør jeg, hvis jeg har et problem med en undersøgelse?
Hvis du har problemer med en undersøgelse eller din panelkonto, bedes du kontakte vores kundeservice på support@thefashionpanel.com. Bemærk venligst, at de fleste undersøgelser automatisk afsluttes, hvis du er inaktiv i mere end 10-15 minutter, og det er desværre ikke muligt at genstarte eller sende det igen efter det. Det mest almindelige problem ved undersøgelser er, at du ikke tillader cookies i din browser, og så virker feedbacken til panelet fra det eksterne system, som undersøgelsen er i, ikke altid. For at forhindre, at dette sker, kan du som panelmedlem tjekke hvis du har blokeret cookies i din browser og undgår at udføre undersøgelserne i privat browsing-tilstand.
Hvordan håndteres mine svar og personlige data?
Alle svar indsamles med stor fortrolighed, og dine personlige data behandles i overensstemmelse med GDPR og videregives ikke til nogen ekstern part. Dine svar i undersøgelser bliver altid brugt og rapporteret som samlet statistik baseret på alle svarene i en given undersøgelse. Dine svar kan kun indberettes individuelt i de tilfælde, hvor du har indtastet svar i form af tekst i et tekstvindue (fordi det ikke er muligt at lave nogen statistik baseret på fritekstsvar). I de tilfælde indberettes dit individuelle svar sammen med visse baggrundsoplysninger om dig, for eksempel dit køn, din aldersgruppe og din region. Dine svar kan aldrig knyttes til dig som enkeltperson eller til din e-mailadresse.